آریاآریا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

آریا مامان و بابا

تولد نه سالگی

یه شعر زیبا برای آریای عزیزم

1394/3/6 11:45
نویسنده : نرگس و جواد
418 بازدید
اشتراک گذاری

حالا که اینها را می‌‌نویسم یک سال بزرگتر شده ای
این را از دست‌هایت فهمیده ام، صبح‌ها که به مدرسه می‌‌رویم.
این را از گفتگو‌های هر روزه مان فهمیده ام. تو با هزا...ر سوالِ عجیب ، من با هزار جوابِ عجیب تر
این را از دویدنت فهمیده‌ام ، روز‌هایی‌ که کم می‌‌آورم برای رسیدن بهِ رویای قشنگِ کودکی هات
خوشبختی‌ همین است که از منظومه ی شمسی‌ شروع می‌کنیم و به اینکه بچه از کجا می‌‌آید می‌‌رسیم.
خوشبختی‌ همین است که ناخن کوچک پایت را کوتاه می‌‌کنم و تو طوری نگاهم میکنی‌، انگار به ماهر ترین پزشک دنیا.
‌ همین که شب به شب در آغوشِ هم جا می‌ گیریم و پا به پایِ یک پلنگ به سادگی‌ دنیای صورتی مان می‌ خندیم
خوشبختی‌ همین است که من کنار مشق‌های تو می خوابم ، تو کنارِ شعر‌های من
همین که خودت را در برقِ چشمان من قهرمان می‌‌بینی‌
‌ همین که خودم را در قهرِ چشمانِ تو ، باز مهربان می‌ بینم
همین که سرت را در آغوشِ کسی‌ پنهان کنی‌ که سرش را میا‌ن موهای سیاهِ سیاهِ تو پنهان می‌کند تا سینه اش را از عشق پر کند
خوشبختی‌ یعنی‌ همین چند خط .... برای روز‌هایی‌ که دستت برای دستانِ من خیلی‌ بزرگتر از حالا شده اند

نیکی‌ فیروزکوهی

تقذیم به تو اریا جونم.........دوست دارم مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

nilia
6 خرداد 94 12:01
دوستم ازت یه خواهش کوچولو دارم اگه میشه و می تونی به نی نیمون در جشنواره نی نی طبیعت رای میدی عدد1رو به 1000891010 اس ام اس کن مرسیییییییییییییییییی