آریاآریا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

آریا مامان و بابا

تولد نه سالگی

تولد تولد تولدت مبارک................

1391/9/29 19:51
نویسنده : نرگس و جواد
557 بازدید
اشتراک گذاری

آریای مامان دیگه یک ساله شد

آریا جان عزیزم الان یک ساله در آغوش من و بابایی هستی . من و بابایی یک سال شیرین در کنار تو گذروندیم .................. شیرین

عزیزم امیدوارم سالیان سال سالم و شاد زندگی کنی. وقتی نو هستی شادی هست زیبایی هست.عشق هست.

دوستت دارم عزیزم. تولدت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

هیراد و عمه لیلاش
29 آذر 91 22:30
سلام و یه خواهش کوچولو من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مامان حسین جون
30 آذر 91 8:16
سلام آریا جون تولدت مبارک عزیزم ایشالله 120ساله بشی @}
مرسی عزیزمممممممممم