آریاآریا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

آریا مامان و بابا

تولد نه سالگی

انتظار

1390/5/4 11:01
نویسنده : نرگس و جواد
422 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی من.............. چطوری مامان

دو روز خیلی بی حوصله ام مامانی دست خودم نسیت..... ٤ ماه از این ٩ ماه انتظار زیبا گذشته و من بی صبرانه در انتظار ورود تو ام امروز بی حوصله بودم مامانی .......... حساب بابایی و اذیت کردم اون هم فقط سکوت کرد................ از روش خجالت میکشم....................حوصله کار نداشتم........رفتم یکم تو اینترنت گشت و گذار کردم ... یه وب دیدم که یک مامان منتظر هر روز برای فرشته کوچولوش مطلب میذاره با خودم گفتم چرا من برای عزیزم مطلب نذارم و باهاش حرف نزنم.................. شاید حالم بهتر بشششه

کوچولوی قشنگم در انتظا دیدارت ام ولی هنوز هیچ کار نکردمممممممممممممممممم آخه بابایی وقت نداره شاید یه دلیل دلتنگی ام همین باشههههههههه دیگه روم نمیشه بهش بگم............

عزیز دل مامان بعضی اوقات خیلی خفیف حرکتات و حس میکنم انگار دنیا رو بهم میدند نمیدونی چقدر شیرین.................................... خیلی دوستت دارم...................................... قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)